Adisa Karahodžić: Nepovjerenje stranaca prema BiH bilo mi je motiv

https://ba.n1info.com/biznis/adisa-karahodzic-nepovjerenje-stranaca-prema-bih-bilo-mi-je-motiv/

Kako do uspjeha? Kako protiv stereotipa? Kako preko patrijarhalnog trnja? Žene Bosne i Hercegovine to najbolje znaju. N1 televizija, zajedno sa Westminster fondacijom za demokraciju, uz podršku Vlade Ujedinjenog Kraljevstva, pred Vas – u Vaše domove – donosi serijal o nadahnjujućim iskustvima borbe protiv stereotipa i predrasuda… Jedno takvo iskustvo ima i Adisa Karahodžić.

“Upravo ta hrabrost… Ja zaista saosjećam sa ženama. Imam dosta prijateljica koje žele nešto da pokrenu, vlastiti biznis… ali kažu – ne mogu, treba djeca da odrastu, da se školuju, treba muž nešto da završi, pazim na svekrvu… mislim da nam treba hrabrost da onog momenta kad osjetimo da možemo nešto da privrijedimo u društvu, da možemo nešto da poduzmemo, da proizvedemo, da napravimo, da lični taj osjećaj iskoristimo, da skupimo hrabrost i zakoračimo, da kažemo idem sad u to pa nema veze što ću pasti, mogu pasti pa ću otvoriti neku drugu radnju ili cvjećaru ili slastičarnu… i tek će se tad otvoriti putevi”, ovako nam opisuje hrabrost sagovornica serijala ‘Tako se to radi’.

“Jer vi kad zakoračite, onda vam se otvaraju vrata, a sve do onog momenta dok vi to čuvate u sebi, dok strahujete, vi ustvari mislite onom je tamo lakše, ovaj već ima neke povoljnije okolnosti, samo su moje okolnosti teške. To nije tako. Svi smo mi specifični za sebe ali svi mi možemo donijeti nešto svoje, što još uvijek ne postoji u društvu. Svaka žena može da privređuje, da doprinese jako puno, znam puno žena koje su poduzetne, mogu od svog hobija da naprave čudo, da to izraste u veliku kompaniju, ili ne mora, može da ostane na tom nivou i pruža vam zadovoljstvo to što pored porodice, pored svog angažmana u kući, i privređujete. Mislim da treba pratiti tu intuiciju, kad osjetite da možete nešto sami poduzeti, onda idete, registrujete firmu, otvarate posao koji će vam, sigurna sam, donijeti, ako ništa – jedno lijepo iskustvo”, dodaje Karahodžić.

Iskustvo Adise Karahodžić na rukovodećoj poziciji firme Koteks u Tešnju, traje već 11 godina. Prethodno je, od 2003. bila na čelu sektora za izvoz a dio ove kompanije je pune 22 godine. Prošla je kroz sve faze poslovanja – od administrativne radnice do direktorice.

“Kroz sam taj proces poslovanja sam shvatila da ustvari biti na čelu jednog tima znači samo da taj tim vam vjeruje dovoljno da bi za vas radio, da vas ispoštuju na način da smo svi jednaki, i da zajedno to radimo. Ne naređivati u smislu da neko nešto mora uraditi a ja da sjedim i da gledam”, priča ona za N1.

Koteks je preduzeće za otkup, promet i izvoz kože te proizvodnju kožne i tekstilne odjeće, modne i radne odjeće i obuće, sigurnosne opreme, kožne galanterije i opreme za vojsku, policiju i specijalne službe. Danas Adisa vodi tim od oko 150 zaposlenih. Mnogi od njih u kompaniji su i po 14, 15 godina, rade zajedno, i prije svega su, kaže nam Adisa – kolege kojima je potpuno sporedna hijerarhija i to ko je kome formalno pravno nadređen. Opstali su uprkos krizama, tokom pandemije nije bilo otkaza niti smanjenja plata.

“Bitno nam je da završimo posao, da budemo profesionalni, da budemo brzi, da budemo bolji od konkurencije, to je ono što nas vodi, to je naš motiv. A da li je neko ispred ili pored, uopšte ne obraćamo pažnju na to. Vremena koja dolaze mislim zaista da će pokazati da funkcionišu samo kompanije koje uspiju da nađu zajedničko sa svojiim uposlenicima, i da se menadžeri pokažu kao lideri, a to je da su zajedno sa svojim uposlenicima na frontu odnosno u poslu”, stav je Adise Karahodžić.

Adisina pozicija podrazumijeva saradnju sa stranim kompanijama. Izazov je, priča nam, zadobiti povjerenje onih koji su imali loše iskustvo u našoj zemlji i koji se nisu željeli vraćati na tržište BiH.

“E tada sam ja vidjela da postoji prilika za ljude koji mogu da budu bolji, za kompanije koje mogu da urade sve na vrijeme tačno i kvalitetno i zaista sam tu neku prepreku koju su nametali – mi nećemo u Bosnu jer znamo da tamo ne funkcioniše, iskoristila kao priliku i to se pokaztalo dosta dobro. Kad steknete povjerenje od kupaca, naravno, morate ga zadržati. Mi smo se zaista potrudili da pokažemo da se u BiH može odraditi kvalitetno, tačno, na vrijeme, sa nekim normalnim nivoom cijena uz normalnu komunikaciju. I tu profesionalnost uvijek smo nametali, i to zaista naši kupci prepoznaju”, naglašava nam.

Tokom profesionalne karijetre, najteži period Adisi je bio onaj na početku preuzimanja rukovodeće pozicije, kada je sama sebi nametnula previše obaveza. Sazrijevanje u biznisu donosi spoznaju da je važno prepoznati one koji mogu jednako dobro ili i bolje nego mi, a iz toga će proisteći i veća produktivnost svih u lancu proizvodnje ali i kvalitetniji život.

“To je bio period kada sam ja kao rukovodilac smatrala da mogu sve da uradim sama, obavljati razgovore, uraditi poslove koje niko drugi ne može, putovati, prisustvovati sastancima, dogovarati sa sa dobavljačima, komuinicirati s bankama… i tad je došlo do prezasićenja, primjetila sam da ako radim 12 sati i non stop sam na telefonu da uveče ne mogu da spavam… Onda sam odlučila da određena pitanja, poslove dam drugim ljudima i oni su opravdali moje povjerenje… Uspjeh nije samo nekakav pokazatelj finansijski, te neke brojke, tržišta, kupci, to nije uspjeh, uspjeh je kad vi imate jedan izbalansiran život, kad imate izbalansiran odnos sa porodicom, sa prijateljima, i u poslu, i tek tada možete da kažete da ste uspješni ili da ste na tom nekom putu do uspjeha…”, zaključuje Adisa.

Rukovođenje Koteksom Adisa Karahodžić preuzela je od oca. Opravdala je ukazano povjerenje i firma je od kako je ona na njenom čelu, doživjela progres. Porodični ambijent i danas je prisutan u kompaniji a podršku roditelja, Adisa navodi kao jednu veliku olakšavajuću okolnost.

“Mogu reći da me je dosta motivisala moja majka. Ona je domaćica. Ali je u isto vrijeme žena koja je zaista dosta otvorenih pogleda i uvijek je govorila – radi. Nikad nije rekla sjedi, ti si žena ti ne moraš, ti si majka… djece ti ne moraš. I naravno moj otac, koji je sa mnom u poslu, zajedno smo putovali, i naravno da je to olakšavajuća okolnost. Moji roditelji su mene podržali maksimalno i mogu samo da im se zahvalim”, prisjeća se sagovornica N1.

Predrasuda je bilo, priča nam Adisa, ali nisu je sputavale, naprotiv, davale su joj još više snage. Baš kao što je uspijevala da pokaže da se firmi iz BiH može vjerovati, isto tako je uspijevala da dokaže da ženi na rukovodećoj poziciji ovo društvo, u istoj mjeri kao i muškarcu, može vjerovati.

“Jednom prilike mi je sada već prijatelj iz Banjaluke rekao, nakon telefonom što smo se čuli – ja sam očekivao tu neku ženu, krupnu, veliku, stariju, prodornu, kako si djelovala tokom telefonskog razgovora, a u stvari si samo jedna jednostavna žena koja radi taj posao. Ljudi imaju te predrasude da vi ne možete raditi, da ste možda previše mladi previše osjetljivi, da ste žena, da ne možete ući u određene procese proizvodnje. Ja nisam nikada bježala od toga i gdje god sam se susrela sa preprekama svugdje sam baš davala do znanja da ja kao žena tu i pripadam, jer je to moj izbor”, ističe Karahodžić.

KOTEKS LEATHER – Najkvalitetnija proizvodnja i prerada kože u BiH

https://ikremagazin.ba/koteks-leather-najkvalitetnija-proizvodnja-i-prerada-koze-u-bih/

Čast nam je predstaviti Vam domaći bosanskohercegovački brend sa tradicijom još od 1995. godine, koji predstavlja sinonim za najkvalitetniju proizvodnju i preradu kože.
Koteks d.o.o. Tešanj je privredno društvo koje se bavi otkupom i preradom kože, proizvodnjom kožne
konfekcije, kožne galanterije, tekstilne konfekcije, modne i radne odjeće, obuće i kožne galanterije.

Kompanija Koteks ima više aspekata djelovanja;
Otkup i prerada sirove kože,
Proizvodnja najrazličitijih artikala od kože,
Saradnja sa proizvođačima specijalnih materijala,
Izrada kompliciranih i visokozahtjevnih artikala od svih vrsta materijala,
Saradnja sa institutima za testiranje materijala i artikala.
Za više od dvije decenije rada, ovaj brend uspostavio je odlične poslovne odnose sa dobavljačima i kupcima!

Ono što je mnogim kupcima bitno, a o čemu Koteks d.o.o. posebno vodi računa jeste obavljanje aktivnosti u skladu sa standardima: ISO 9001-2008; ISO 14001-2004; OHSAS 18001-2007.

Iz Koteks d.o.o. nam poručuju:

“Uvijek idemo naprijed i težimo većim dostignućima pa se možemo pohvaliti da smo prvi u BiH, a i regionu, koji posjedujemo certifikat Halal BAS 1049:2010 za sirovu kožu!”
Iz proizvodnih pogona Koteks-a, pored otkupa i prerade sirove kože, izlaze proizvodi vrhunskog kvaliteta iz programa kožne i tekstilne konfekcije, modne i radne odjeće i obuće, HTZ opreme, kožne galanterije i opreme za vojsku, policiju i specijalne službe.

Koteks se bavi dizajniranjem i proizvodnjom muške i ženske kožne konfekcije.

Prirodna koža ima prednost nad drugim materijalima i otvara jedan novi pogled na kožu i kožnu odjeću.
Njihov kreativni tim pri stvaranju svake kolekcije misli na sve generacije i sve ukuse te predstavlja svoje
viđenje kože i kožne konfekcije!

“Vrhunski kvalitet kože, stručna izrada, moderan dizajn i funkcionalnost proizvoda su elementi koji određuju proizvodnju našeg brenda i koji su nam omogućili da uspješno trajemo.”

Koteks d.o.o. ima tri linije proizvodnog programa:
taktička, industrijska i sportsko lovačka, garantuju ispunjavanje svih potreba naših klijenata.

Vojna i taktička oprema je razvijena na osnovu uniforme vojske SAD i ispunjava sve taktičke zahtjeve
koji mogu biti postavljeni pred izviđačke, diverzantske, protivterorističke, specijalne i policijske jedinice.
Prateći svjetske trendove u svojoj proizvodnji usvojili smo i uveli digitalni kamuflažni dezen. Na
zahtjeve svojih dosadašnjih klijenata, razradili su četiri vrste uniformi.

U okviru proizvodnje balističkih proizvoda u fokusu nam je proizvodnja zaštitnih prsluka, balističkih
ploča i balističkih kaciga. Svi proizvodi su razvijeni sa visokim stepenom zaštite, testirani u ovlaštenim
europskim laboratorijama u skladu sa NIJ standardom.

Kožne konfekcije i galanterije drugi su naziv za Koteks Tešanj – Prepoznatljiv brend u EU

https://rbfbih.ba/kozne-konfekcije-i-galanterije-drugi-su-naziv-za-koteks-tesanj-prepoznatljiv-brend-u-eu/

Vrhunski kvalitet kože, stručna izrada, moderan dizajn i funkcionalnost proizvoda elementi su koji određuju proizvodnju kompanije Koteks iz Tešnja, koja na ovim prostorima postoji 25 godina. Prvobitni biznis bio je izvoz sirove kože za zemlje Evropske unije, međutim, kako je posao napredovao otvorile su se nove mogućnosti.

– Od 2001. godine osnovali smo proizvodnju kožne konfekcije i kožne galanterije. Od 2006. godine počeli smo sa razvojem vojne opreme, opreme za security službe. Osim kože uvrstili smo i tekstil. Bavimo se i proizvodnjom specijalnih prsluka za vojsku, visokog stepena zaštite- kazala je Adisa Karahodžić, direktorica kompanije Koteks d.o.o. Tešanj.

Koteks trenutno upošljava oko 140 radnika. Izvozno su orijentisana firma, a 90 posto njihovog prometa je izvoz. Njihove proizvode možete naći širom zemalja Evropske unije.

– Mi uglavnom izvozimo. Kada je u pitanju proizvod sirova koža tu su nam glavni kupci Italija i Njemačka, u nekom dijelu i Slovenija. Mi smo direktni izvoznici za velike kožare koje se bave automobilskom industrijom i kožare koje prerađuju kožu za torbe i obuću. Kada je u pitanju proizvodnja i konfekcija najveći su nam kupci u Njemačkoj, Austiji i Sloveniji – naglasila je Karahodžić.

Proširenje proizvodnje, modernizacija opreme i upošljavanje novih radnika uslovilo je da Koteks na tržištu bude prepoznatljiv brend. No, to ne bi bilo moguće bez sredstava Razvojne banke Federacije BiH koja im je odobrila kredit.

– Mi smo dio sredstava uložili u modernizaciju opreme, dio sredstava u pogon proizvodnje. Proširili smo proizvodnju, broj mašina i radnika od 2016. godine – kazala je direktorica kompanije Koteks d.o.o. Tešanj.

– Imamo priliku da svjedočimo da u hali koja je finansirana iz sredstava Razvojne banke rade dvije linije, jedna za Sloveniju, a druga za Njemačku. Tešanj kao poduzetnički prepoznatljiva sredina i Koteks kao lider kada je u pitanju koža i sve što se može napraviti od kože je veliki izvoznik i mogu slobodno reći jedan uspješan poslovni primjer kada je u pitanju privreda Federacije BiH – naglasio je dr. sc. Semir Fejzić, v.d. predsjednika Uprave Razvojne banke Federacije BiH.

Vizija Koteksa je biti vodeća industrija kože u Bosni i Hercegovini s ciljem proizvodnje visokokvalitetnih proizvoda i stvaranje novih vrijednosti, što se planira postići primjenom moderne tehnologije, zadovoljavanjem i unaprjeđivanjem ekoloških standarda u skladu s održivim razvojem, stvaranjem kvalitetne i obrazovane radne snage, pravovremenim i odgovornim ispunjavanjem obveza prema dobavljačima i kupcima, ali i saradnjom sa Razvojnom bankom Federacije BiH, koja im je vjerni saputnik u zamišljenim ciljevima.

Nije sav taj otpad naš i mi bismo ga mogli ignorisati, ali planeta jeste naša. I mi želimo biti dio rješenja.

Koteks d.o.o.
„Nije sav taj otpad naš i mi bismo ga mogli ignorisati, ali planeta jeste naša. I mi želimo biti dio rješenja.“

https://zamisli2030.ba/bs/sdg-accelerator-za-msp-u-bih-predstavljanje-kompanija/koteks-d-o-o-bhs/

Kao jedna od vodećih kompanija u kožarskoj industriji u Bosni i Hercegovini, Koteks je odlučio da dodatno doprinese zaštiti životne sredine rješavanjem gorućeg pitanja neadekvatnog upravljanja životinjskim otpadom.

Zagađenje životne sredine predstavlja ozbiljnu prijetnju našoj planeti. Nedovoljna obrada i ilegalno odlaganje viškova životinjskog otpada u Bosni i Hercegovini poprimili su zabrinjavajuće razmjere. Prema podacima Agencije za statistiku BiH, u prirodi godišnje završi više od 80.000 tona (oko 55%) životinjskog otpada, što izaziva ozbiljne probleme sa zagađenjem.

Koteks se već 25 godina uspješno bavi otkupom i preradom sirove kože te proizvodnjom poluproizvoda za tržište EU. Uvidjevši problem neadekvatnih praksi upravljanja životinjskim otpadom na deponijama i u dvorištima, Koteks je odlučio da učini nešto po tom pitanju i preduzeo konkretne mjere. Prema riječima Adise Karahodžić, direktorice Koteksa, ovo pitanje predstavlja gorući problem čijem rješavanju treba hitno pristupiti:

„Kada poslujete u ovoj industriji kao mi, ne možete a da ne pomislite šta se dešava sa svim tim životinjskim otpadom nakon što kupimo sirovu kožu. Iako je odlaganje životinjskog otpada regulisano strogom zakonskom regulativom, evidentno je da se veliki dio tog otpada ne odlaže u skladu sa zakonom. Saznavši za tako zastrašujuće podatke, shvatili smo da mi kao lideri u ovoj industriji u našoj zemlji možemo dati značajan doprinos i biti dio rješenja. Nije sav taj otpad naš, i mi bismo ga mogli jednostavno ignorisati, ali Planeta jeste naša i mi smo spremni da iskoristimo svoje iskustvo i vještine kako bismo se na odgovarajući način pozabavili njime.“
Adisa Karahodžić

Odluka da se prihvate ovog izazova nije došla preko noći. U okviru programa SDG Accelerator, Koteks je pokrenuo internu inicijativu podsticanjem zaposlenika da razmišljaju van zadanih okvira kako bi identifikovali neiskorištene mogućnosti koje mogu iskoristiti kao tim.

„Pored toga što je upravljanje životinjskim otpadom jedna prilično nova oblast za nas, ona takođe predstavlja izazov, ali i isplativu priliku za naše zaposlenike. Analizirajući načine na koje možemo upregnuti sopstvene sposobnosti i znanja za unapređenje poslovanja, uvijek smo isticali činjenicu da se u našem sljedećem poduhvatu moramo pozabaviti i pitanjem održivosti. Ovaj zajednički cilj nam je pomogao da se ujedinimo i uvidimo kolika je moć različitih ideja“, kaže Adisa.

Kroz sopstveni lanac snabdijevanja sirovinama, Koteks bi nabavljao i dijelove životinjskog otpada, takozvane nusproizvode iz Kategorije 3. Nusproizvodi životinjskog porijekla (NŽP) iz ove kategorije klasifikovani su kao niskorizični dijelovi životinja i životinjskih trupala koji su u klaonicama označeni kao pogodni za ishranu ljudi, ali nisu namijenjeni krajnjoj potrošnji iz komercijalnih razloga. Na taj način Koteks bi osigurao nabavljanje životinjskog otpada koji ima oznaku 2B, što garantuje da takav životinjski otpad ne predstavlja prijetnju po zdravlje ljudi. Shodno tome, Koteks bi izvršio selekciju i čišćenje otpada, nakon čega bi se otpad držao u bazenima sa slanom vodom kako bi se obogatio jodom radi očuvanja kvaliteta.

„Nakon takvog postupka, otpad će se kuhati i pakovati u skladu s uputstvima naših klijenata. Pakovanje podrazumijeva vakuumiziranje, održavanje u zamrznutom stanju ili, u slučaju sušenih iznutrica, pakovanje u kutije“, objašnjava Adisa.

Međutim, implementacija ovog rješenja zahtijeva značajna ulaganja i izmjene na postojećoj opremi:

„Na raspolaganju imamo čitav tim veterinara, kako sa lokalnog tako i sa kantonalnog nivoa, koji će nam pomoći u implementaciji. Međutim, moraćemo ulagati u nove kamione s rashladnim sistemima, kotlove za kuhanje, mašine za usitnjavanje iznutrica, hermetički zatvorene spremnike, stalke za sušenje itd. Već imamo namjenski prostor koji bismo mogli pretvoriti u halu za sušenje, ali morali bismo naći prostor i za bazen sa slanom vodom.“

Bez obzira na to, sva ova ulaganja i izmjene će se isplatiti s obzirom na postojeću potražnju i zajednički interes za pravilno rukovanje otpadom. Do sada je Koteks u više navrata razgovarao s postojećim dobavljačima, kao i s onima koji su prestali da posluju zbog trenutne situacije izazvane pandemijom Covida-19, kaže Adisa i dodaje:

„Naišli smo na odličan odaziv. Naime, više od 15 naših trenutnih dobavljača i 7 naših dobavljača koji su se suočili s poteškoćama u poslovanju složilo se da kupuju naše poluproizvode. S obzirom na zagarantovanu potražnju, početkom 2021. godine planiramo započeti s izgradnjom našeg namjenskog pogona, razmještanjem sve potrebne opreme i obukom našeg osoblja. Ako sve bude teklo prema planu, očekujemo da do kraja 2021. pokrenemo proizvodnju u punom kapacitetu. Ali ono što je još važnije jeste činjenica da u prvoj godini poslovanja očekujemo da ćemo na ovaj način moći da riješimo 10 tona životinjskog otpada sedmično, oko 50 tona mjesečno i približno 480 tona godišnje.“

Učešće u SDG akceleratoru za mala i srednja preduzeća u BiH pomoglo je Koteksu da analizira različite poslovne potencijale i neiskorištene prilike, kao i da ispita načine kako da dugoročnu viziju kompanije učini tržišno održivijom u budućnosti.

„Naša vizija je da budemo vodeća industrija kože u Bosni i Hercegovini s ciljem proizvodnje visokokvalitetnih proizvoda, stvaranja novih vrijednosti i vođenja brige o našoj životnoj sredini. Taj cilj planiramo postići primjenom savremenih tehnologija, ispunjavanjem i unapređivanjem ekoloških standarda, stvaranjem obrazovane i kvalitetne radne snage te pravovremenim i odgovornim ispunjavanjem obaveza prema dobavljačima i kupcima. Ali na prvom mjestu namjeravamo pružiti dobar primjer drugim zemljama kako da pokrenu slične procese, budu nosioci promjena i zauzmu se za rješavanje ovog gorućeg problema“, zaključuje Adisa.

Firma Koteks iz Tešnja: Zajedno sa svojim zaposlenicima se borimo za opstanak

https://www.undp.org/bs/bosnia-herzegovina/news/firma-koteks-iz-te%C5%A1nja-zajedno-sa-svojim-zaposlenicima-se-borimo-za-opstanak

Pandemija koronavirusa u BiH je u kratkom roku dovela do naglog rasta tražnje za zaštitnom opremom za medicinske radnike. Usljed blokade međunarodne trgovine došlo je do zastoja lanaca snabdijevanja u trenutku kad je brzina isporuke presudna, a domaće firme uvođenjem vanrednog stanja u državi suočene sa smanjenjem tržišta i naročito teškim izgledima za opstanak.

UNDP u Bosni i Hercegovini je prepoznao važnost domaće privrede i značajnu ulogu bosanskohercegovačkih kompanija u odgovoru na COVID-19.

Tešanjci, poznati po svojoj okretnosti i snalažljivosti, vrlo su se brzo prilagodili novonastaloj situaciji uzrokovanoj pandemijom COVID-19. Koteks je u rekordnom roku preobrazio svoj proizvodni proces.

„Nismo se prepustili situaciji i otpuštali radnike kao ostali poslodavci, već smo svoju proizvodnju usmjerili na šivanje zaštitnih odijela, zaštitnih maski i vizira. Zajedno sa svojim zaposlenicima borimo se za opstanak jer uvođenje brzih promjena u obliku prilagođavanja različitim situacijama zapravo pokazuje koliko smo sistemski organizirani“, kaže Azra Bešlagić iz ove kompanije.

Koteks je do sada isporučio 1.000 zaštitnih odijela. Osim toga, Koteks je Federalnoj upravi civilne zaštite, kao i Štabu za vanredne situacije Republike Srpske, donirao određenu količinu zaštitne opreme. Kompanija je na taj način pokazala da brine o zdravlju svih onih koji su na prvoj liniji zaštite i borbe protiv COVID-19.

Tešanj je prepoznat u cijeloj Bosni i Hercegovini, ali i šire, kao jedna od najuspješnijih općina. Jedna je od općina u BiH s najmanjim brojem nezaposlenih osoba, a „privrednom čudu“ u Tešnju doprinose agilne lokalne vlasti, ali i firme poput Koteks d.o.o. Tešanj, koja je postala jedna od domaćih firmi koja daje konkretan doprinos borbi protiv pandemije. Danas njihovu zaštitnu opremu već koriste mnogi zdravstveni radnici širom Bosne i Hercegovine.

Azra naglašava da na posao dolaze samo oni radnici koji su pristali da rade u ovim okolnostima, jer je njihovo psihološko zdravlje za Koteks vrlo važno i ne žele da ih izlažu radu u strahu.

„Kao velika kompanija, svjesni smo da su ljudi naš najdragocjeniji resurs i svjesni smo da je rad dio života, a ne njegov smisao. Stoga u ovim teškim trenucima nalazimo svoj smisao u olakšanju zaposlenicima i osiguravanju njihove egzistencije“, naglašava Azra.

Koteks je u ovom razdoblju započeo i svoje „SDG inovacijsko putovanje“ kroz SDG Accelerator za mala i srednja preduzeća (MSP) u BiH.

Poboljšanje ljudskih prava u bh. privrednom sektoru

Kompanija KOTEKS d.o.o. Tešanj usvojila Povelju o poštivanju ljudskih prava u poslovanju

Kompanije iz BiH uviđaju važnost poštivanja ljudskih prava u vlastitom poslovanju, zbog čega se sve više odlučuju usvojiti Povelju o poštivanju ljudskih prava u poslovanju, koju je izradio Institut za razvoj mladih KULT u saradnji sa Udruženjem poslodavaca FBiH i uz finansijsku podršku Evropske unije.

Koteks d.o.o. je društvo za otkup, promet i izvoz sirove kože u Bosni i Hercegovini i regionu, te proizvodnju kožne i tekstilne konfekcije, modne i radne odjeće i obuće, HTZ opreme, kožne galanterije i opreme za vojsku, policiju i specijalne službe (namjenska oprema). Društvo je osnovano 1994. godine i uspješno posluje do danas.

Potpisivanjem Povelje o poštivanju ljudskih prava u poslovanju, preduzeće Koteks dobilo je pisani okvir već usvojenog ponašanja. Koteks, kao društveno odgovorna kompanija, koja je već poslovala u skladu sa načelima koji su sadržani u Povelji, će nastaviti u tom smjeru, te ni u jednom trenutko neće dovesti u pitanje važnost ove Povelje.

Povelja se sastoji od 15 tačaka koje se tiču sprječavanja narušavanja ljudskih prava, uključivanja zainteresiranih strana radi uvažavanja njihovog glasa i potreba, opredijeljenosti za jednak odnos prema svima, očuvanja radnog okruženja, zabrane prinudnog rada i zabrane umiješanosti u trgovinu ljudima, prava na sistem komunikacije koji maksimalno štiti povjerljivost za sve prijave zaposlenih.

https://www.mladi.org/bs/projekti/3/poboljsanje-ljudskih-prava/8596-kompanija-koteks-d-o-o-tesanj-usvojila-povelju-o-postivanju-ljudskih-prava-u-poslovanju

KOTEKS D.O.O. TEŠANJ PUTUJE NA EXPO DUBAI POD ZASTAVOM BIH

U sklopu programa Vlade KS, Ministarstvo privrede KS objavilo je poziv za učešće na Expo Dubai te je obezbedilo posjetu za 80 privrednih subjekata koje su ispunile sve propisane uslove za učešće u pozivu.

Kompanija Koteks doo Tešanj jedna je od učesnica koje su prošle u prvi krug izbora za učešće, te će biti prisutna na Expo sajmu u Dubaiu od 31.01.2022. do 06.02.2022. godine. U sklopu paketa podrške prisustvo na sajmu obezbeđeno je za jednu osobu te će učešće uzeti Adisa Karahodžić-direktorica kompanije.

 Expo 2020 Dubai je nezamjenjiv doživljaj i odlična prilika vidjeti u kojem pravcu tehnologija napreduje, a ujedno doživjeti tradiciju 200 zemalja trenutno prisutnih na Expo. Koteks će prezentovati mnogobrojne proizvode od kože koje izrađuje u vlastitim prozvodnim kapacitetima u Tešnju, vojnu opremu te posljednju kolekciju kožne konfekcije i galanterije.

Očekivanja koja kompanija ima od pojavljivanja i prezentacije svojih proizvoda su širenje plasmana na interesantna tržišta izvan Evrope kao i sticanje poslovnih kontakata kupaca i dobavljača te pozicioniranje i prepoznatljivost brenda Koteks, ističe direktorica Adisa Karahodžić.

Trenutno u Dubai-u postoji ogroman potencijal za BiH privredu.
Tokom boravka na izložbi Expo Dzbai u sklopu bosanskohercegovačkog paviljona predstavnicima kompanija je osiguran prostor za održavanje sastanaka, prezentacija proizvoda i usluga, a paviljon se nalazi u Okrugu prilika Svjetske izložbe ( Opportunity District).

Kompanija Koteks d.o.o. Tešanj je izuzetno zahvalna Vladi Kantona Sarajevo na ukazanoj prilici da prezentuje svoje proizvode na kojima vrijedno radi prethodnih 25 godina, na svjetski poznatom sajmu i novom tržištu.